Amigo 600d

ulle.j

Trådstartare
Nån här som har Amigo täcket med 600d istället för 1200d? Jag har amigo med 1200d och är kanonnöjd,och nu såg jag att de har kommit med 600d oxå. Det var väldigt bra pris,så jag undrar om nån har det och kan säga vad de tycker om det?

Sv: Amigo 600d

Nån här som har Amigo täcket med 600d istället för 1200d? Jag har amigo med 1200d och är kanonnöjd,och nu såg jag att de har kommit med 600d oxå. Det var väldigt bra pris,så jag undrar om nån har det och kan säga vad de tycker om det?

Jag har det till en av mina, både ligth = 0 gram och medium = 200 gram.

Efter priset är jag jätte nöjd!:bow: De sitter som HWs andra modeller och samma funktion, vattentålighet och andasfunktion.

Dock skulle jag inte köpa det om din häst går med andra i hagen. Då kommer det gå sönder första gången någon av de andra hästarna biter/drar/håller kvar i täcket.

Jag fick sätta en lapp på det över en reva efter en månad kanske och sy ihop ca 40 cm efter kanten efter ca 4 månaders annnvändande.

Men går din häst själv och är "snäll" mot sina täcken är det ett bra täcke. Mycket väl värt pengarna!:idea:

Tänk på bara att det finns inga fästen för hals på 600D modellen som det gör på de andra Amigo utetäckerna.

Sv: Amigo 600d

ett av mina är 600 d och det känns inte lika tåligt och rejält som de andra jag har (1200).
Det fungerar som sommarregntäcke hos mig!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
219
Senast: Gimlan
·
Utrustning Behöver investera i en klippmaskin men det är ju en djungel. Har använt en DeLaval CB35 som jag tyckte var trevlig och även en annan som... 2
Svar
20
· Visningar
776
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 392
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka