Amigo jersey cooler

BernT

Trådstartare
Sitter här och beställer lite och tänkte skicka efter ett jersey cooler, men jag har ingen aning om vilken strl :p
Min häst har ett Amigo flugtäcke som är 130, men det är för trångt i bogen så ett nytt är beställt, men jag vet inte om jag ska ta 140 på jerseyt.
För jag har 140 på hans rambo cooler och det är så sjukt stort.
Går typ till knäna och är väldigt stort i bogen, även om han växt i det rätt bra på sistone (i bogen alltså ;))
Jag ska väl mest ha det när han tex åker transport på vår/tidig höst och kanske när jag rider fram och när han duschat (då över ett annat tjockare täcke).

Sv: Amigo jersey cooler

Jag tycker det är stort... har 140 i både det och amigo/rhino lite och coolern är rymligare, främst på sidorna liksom. Lite större på längden också.

Sv: Amigo jersey cooler

Typiskt, jag valde 140 :p
Aja, blir väl ytterligare en klänning till honom.

Liknande trådar

Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 887
Utrustning Tänkte beställa Amigo Jersey Cooler svettäcke, men Amigos täcken är ju så stora i storlekarna :eek: Ponnierna har 105 cm i vanliga fall...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: svea
·
Utrustning Behöver lite hjälp... Har en häst som är knappt 160 hög, kort och ganska tunn (tänk fullblod med mkt kort rygg ;)) som jag behöver...
Svar
7
· Visningar
1 967
Senast: a1agnlju
·
Utrustning Hur är halsen? Min häst verkar om man ser till hur HW-täckena passar ha väl mycket hals till sin bog. Jag radar upp hur de passar så...
Svar
7
· Visningar
1 521

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka