Amigo regntäcke med foder

Zolimita

Trådstartare
Har ett Amigo regntäcke utan foder och vill gärna ha ett fodrat regntäcke också till hösten,typ övergångstäcke.Så tipsa mig om sådana:idea:

Sv: Amigo regntäcke med foder

Ja,kikade runt lite och kollade på 200g täcken.Helst skulle jag vilja ha ett fleece el annan tunnare fodring men,men...

Rambo har ett med 100g foder, kostar dock 2000kr, men snyggt är det;)
Fleecefoder är det sämsta du kan ha.. allt hår fastnar och kliar sen, pälsen blir statisk så man får stötar när man tar av täcket..

Håller med dig, inte fleece. De är de värsta som finns att ta av fleecetäcken. Särskilt då hästen är extremt stöträdd också.

Jag har ett rambo täcke, tycker de är kanon bra. De kostar ju men de är de värt!! Tål mycket + att man har garanti!

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
993
Senast: TantAgda
·
Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon... 2
Svar
21
· Visningar
2 226
Senast: Efwa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Svar
13
· Visningar
766
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka