JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vad är det här för amigo täcke?
Grönt med beige kantband och fast hals. Är det någon fyllning i halsen? Känner att jag behöver ha mer koll på detta täcket. All info är guld värt!
Sv: Amigo täcke
200g fyllning i täcket och 0g i halsen. Säljs inte längre.
Har används flitigt till hästen under denna regninga vinter
Utrustning
Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är...
2
3
Utrustning
Hej!
Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Utrustning
Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp.
Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Utrustning
Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂
Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet...
2
3
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
Igår kl 20:14
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Mina har alltid halsband i bilen, om en olycka händer och någon annan måste ta hand om dom t.ex.
_Zacke_
Alldeles nyss
Svar: 1 252
Visningar: 75 224
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har alltid tyckt att mitt 6 kantiga kar är större och känns större än mitt 200
Mäte.och ls in i kalkylatorn
Fick det till 273 liter...
Soffan74
Idag kl 05:36
Svar: 1 391
Visningar: 41 608
Djur
Klippmaskin till tjock päls
Hundhälsa Ja, tyvärr är det så.
Så köp inte en Oster. Reservdelar behövs för eller senare … även om andra skär kan passa så är nya skär det minsta...
ufot
Idag kl 05:14
Svar: 8
Visningar: 220
Hund
Nya/återkommande bak-hältor
Hästvård Vilka undersökningar har gjorts? Ul/röntgen etc, och på vilka delar?
Har man röntgat något mer än haserna?
Om veterinären anser att det...
Cattis_E
11 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 62
Vård
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Vi har dressyrtävlingar under tre dagar sista helgen i maj, klasser från LC till GP. Funderar på om jag kanske ska vara med och rida en...
Bison
19 minuter sedan
Svar: 1 296
Visningar: 101 368
Grenar
Atletix
Hästvård Jag provade alcar på min H. Gav tyvärr noll effekt. Så verkar väldigt individuellt om det ger effekt eller ej.
Alexandra_W
Idag kl 00:53
Svar: 244
Visningar: 24 180
Vård