"amning ska förbjudas"

Sv: "amning ska förbjudas"

242x60_logotype.gif

(Jomenvisst. :angel: ;))

"Sajtbeskrivning
Yttermera har funnits på internet sedan oktober 1999. Sajten har fått mycket positiv uppmärksamhet i media och är i dag Sveriges största humor-, satir- och parodisajt."

Senast ändrad:

Jag tyckte det var ganska roligt! :angel:

Ett uppenbart skämt, ja hoppas ioch tror att de som läser texten förstår det?

Jag tyckte den var hur rolig som helst. :p

Fast jag har nog ingen g-knapp, för jag upplevde ingen som helst njutning under min vaginala förlossning. Enbart smärta. Men så har jag inte fått böjelse för S/M-sex efteråt heller. :D

Det var nog det dummaste jag hört, och det roligaste. Tänk om det vore sant! Kan ni se slagsmålet mellan sossarna och kd?:banana: Att de inte skäms över att säga att det är njutbart att föda vaginalt, de som alltid hävdat att smärtan är guds straff till kvinnan. De hädar ju...

242x60_logotype.gif

(Jomenvisst. :angel: ;))

"Sajtbeskrivning
Yttermera har funnits på internet sedan oktober 1999. Sajten har fått mycket positiv uppmärksamhet i media och är i dag Sveriges största humor-, satir- och parodisajt."

Jag såg det efter 3 timmar typ :o

EDIT: när jag läste och skickade in så var jag inte vid mina fulla sinnen, men jag bjuder på att jag gjorde en complete fool of myself :D

Liknande trådar

Övr. Barn Hur fungerar det när den föräldern som är föräldraledig är så sjuk att hen inte kan ta hand om barnen? Jag ska börja jobba efter min...
Svar
6
· Visningar
652
Senast: Crossline
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 693
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
932
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka