Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Min mp3 säger likadant när jag ska försöka ladda den från mp3:n... Går jag in och laddar den via utforskaren fungerar det perfekt...
Lägg in den som en extra hårddisk och dra över musiken...
Fick byta dator till en som är flera år äldre och sedan hämta filerna via nätverket. Och nu har jag så bråttom att jag bara hann fylla den till hälften...
Lösning, eftersom båda datorerna står hemma hos mamma och pappa och inte är något jag använder annars. Min har precis kommit hem från Europa-turné med Clawfinger.
Den datorn jag lånade måste det varit något knas med för det går inte att "installera" min nya HP-skrivare/scanner på den heller men använder man den gamla datorn så går det bra. Så man får skriva ut saker från den nya via nätverket.
IT & mobiler
Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
IT & mobiler
Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
Hästnyheter Två bolag som står bakom omdiskuterade Viegård Stuteri ska betala höga böter, efter flera händelser rörande vanvård av djur. Trots detta...