Anatomiska bett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lawendel
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 469
Sv: Anatomiska bett

Aha :)

Bomberbitsens tredelade tyckte jag förresten in te så mkt om när jag tittade på dem. Har en lång platta i mitten. Hann dock inte prata mer med hon i montern än att höra att det var för plattan låg platt mot tungan o fördelade trycket ist för som en halvrund mittdel (det vanligaste) trycka på mindre ytan. Konstigt bara att det bara är bomber som säger att plattan ligger still mot tungan, alla andra bettillverkare säger ju den reser på sig när man tar förhållning - mkt skapare.

För jag fråga vem du mailade? Skrev du in english till England :eek: ? Isf vill jag ha hjälp med översättning av ett mail till dem :p

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 834
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 681
Senast: Ceta
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 282
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrhingsten Skyline to B.