Ändra eller ta bort autocorrect

Magiana

Trådstartare
Min Samsung S5 tycker inte att engelska ord finns, och eftersom jag skriver en del på engelska numera så behöver jag antingen få den att fatta att engelska ord finns eller stänga av autocorrecten. Hur gör man? Jag tror nog jag hellre stänger av den för den fattar inte svenska heller ibland och jag vet inte om man kan bestämma över vilka ord som faktiskt ska ses som riktiga ord.

På min Samsung A5 kan jag byta tagentbord mellan svenska och engelska på mellanslagsknappen. Kanske funkar på din med?

På min Samsung A5 kan jag byta tagentbord mellan svenska och engelska på mellanslagsknappen. Kanske funkar på din med?

Ja, det gör det nu när jag har två språk i telefonen. Tidigare fanns inte funktionen. När jag ändrat inställningar informerade telefonen om den funktionen.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
698
Senast: Myrten
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 503
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 424
Senast: Johanna1988
·
Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda... 2
Svar
36
· Visningar
4 273
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka