Ändra i MSN så mailen öppnas i Firefox?

Congeria

Trådstartare
Det har alltid öppnats i Firefox förut men efter att ha formaterat om datorn så öppnar den alltid i Explorer :confused: Jag använder inte Explorer.
Det är alltså när jag är inloggad på MSN och klickar på mailikonen där.
Är så irriterande för Explorer segar så så jag kommer nästan aldrig in på mailen ändå så jag får logga in via hotmail istället.
Går det att ändra på något sätt?

Sv: Ändra i MSN så mailen öppnas i Firefox?

Har du ställt in Firefox som din förvalda webbläsare?

Tydligen så har jag Firefox som standardwebbläsare.
Men det stod även såhär
Observera: MSN Messenger och andra program kan öppna Internet Explorer oavsett vilken som är din standardwebbläsare.

Skiiit också :(

Men tack för hjälpen

Laddade ner och installerade.. Nu kommer jag inte in på MSN :confused:

Fungerar nu :D startade om datorn bara. Tack!

Senast ändrad:

Ja ibland behöver datorn en liten kickstart för att fatta läget! ;) Skönt att du fick det att funka.

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
278
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753
Övr. Hund Hejsan.. Har en närapå 6mån gammal valp där ensamhetsträningen inte funkat bra alls. Var nog lite dålig med att göra det till "vardag"... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
9 397
Senast: Sezziyanen
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok För en dryg vecka sen så kraschade mitt minneskort i mobilen. Jag har backupat lite halvhjärtat då och då, men nu var det tyvärr ett tag...
Svar
0
· Visningar
462

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka