Ändra ljudspår i film på iPod

Praefatio

Trådstartare
Okej, efter sex månader har jag äntligen hittat ett helt gratis program som konverterar videofiler, bland annat till .mov! Jag köpte min 120G iPod mycket för att kunna se på film med den, men tji fick jag... fram tills nu! :laugh:

Men jag har ett problem. Jag vill titta på anime. Huvudinställningarna på dessa filer är ljudspår ett, engelska, och inget undertextspår. Hur gör jag för att byta inställningar och se serierna på ljudspår två, japanska, med undertextspår ett, engelska?

:bow: Jag älskar den som hjälper mig. På allvar.

Sv: Ändra ljudspår i film på iPod

Såg nu att filen, när jag konverterat den, helt tagit bort alla andra ljud- och undertextspår än engelska/ingen undertext. Ny fråga: Är det någon som vet hur man behåller dem i konverteringen?

Sv: Ändra ljudspår i film på iPod

Såg nu att filen, när jag konverterat den, helt tagit bort alla andra ljud- och undertextspår än engelska/ingen undertext. Ny fråga: Är det någon som vet hur man behåller dem i konverteringen?
Om du berättade vilket program det handlar om så kan man kanske ta en titt... ;)

Liknande trådar

M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 910
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka