JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Moderator
Hästnyheter
I tredje omgången i Lövsta Future Challenge gick segrarna till Evelina Söderström U25-ryttarna, samt till Rose Mathisen och Heston for U...
Hästnyheter
Vid världscupmeetinget i Tallin glänste Rose Mathisen och Zuidenwind - det blev Grand Prix-segrar under såväl fredag som lördag för...
Hästnyheter
Johanna Due-Boje fortsätter att visa storform tillsammans med Mazy Klövenhöj. På söndagen tog ekipaget sin andra seger på två starter...
Hästnyheter
Rose Mathisen red Zuidenwind 1187 till seger i lördagens Grand Prix kür på det trestjärniga internationella meetinget i danska Aalborg...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Nästa helg ska 5 olika hundar, som representerar 5 olika länder, som är släkt med mina och @Lilla-S hundar tävla dobermann VM i IGP...
Wingates
9 minuter sedan
Svar: 1 265
Visningar: 75 894
Hund
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Finns det hjärterum finns det stjärterum enligt tilda
Trott
17 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 34 032
Hund
Tråden för spår
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...
Trott
20 minuter sedan
Svar: 555
Visningar: 46 652
Hund
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Haha sådär är min så fort första brunsten på våren drar igång, allt blir potentiellt farligt 😅 blir också helt tokig i ridhuset om de...
MattiZ
9 minuter sedan
Svar: 1 301
Visningar: 101 713
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Min ständiga rekommendation är alltid connemaror, de funkar till allt! Allt från kravlösa skogsturer barbacka, körning, hobbyridning...
Reville
11 minuter sedan
Ridskoleryttare
Träning Lektionshäst! Har haft samma sto tre gånger nu. Gammal men pigg, har för mig 20+ och lite stel i ena varvet. Det var märkbart bättre...
Fabian In Memoria
12 minuter sedan
Svar: 965
Visningar: 101 501
Träning