Ang ersättningen

• Småbarn
  • Trådstartare Trådstartare EmmaTruelove
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 125
E

EmmaTruelove

Har precis bytt mat från NAN till Semper och jag har verkligen märkt skillnaden att lillsnuttan sover bättre vaknar inte lika ofta äter bättre osv. Ni andra som haft samma problem med NAN hur har ni märkt skillnad???

Sv: Ang ersättningen

Semper fungerade inte alls på min dotter, hon blev jättehård i magen och det luktade riktigt ILLA om både bajs och kräks, NAN fungerade okej ( körde på tetraNAN ).

Det som fungerat allra bäst och som jag inte märkte någon skillnad på jämfört med bröstmjölken är HIPP:s ersättning.

Ja visst :)

Men beroende på vart du bor kan det vara svårt att få tag på, det är inte alls så vanligt som Semper och NAN.

Semper fungerade inte pa min dotter heller, hon kräktes massor och det luktade verkligen illa.

Hipp fungerade bra, även Milupa milumil (finns inte i Sverige).
Om nästa barn behöver ersättning kommer jag prova Hipp, det har jag bara hört bra om.

Liknande trådar

Småbarn Sonen på snart 15 månader har inte att sova på sin favoritlista. Han sov bra de första två månaderna i sitt liv sedan hände något. Han... 2
Svar
23
· Visningar
1 662
Senast: Badger
·
Hästvård Jag gör ofta "buklyft" på mina hästar för att kolla av rörligheten i ryggen. Min ena häst har super rörlighet, lyfter jättefint men har...
Svar
18
· Visningar
1 408
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
433
Senast: falukorw
·
Småbarn En fråga om kontakt med vården när det gäller hyfsat "vanliga" sjukdomar hos små barn. Vi har precis kommit ut på andra sidan av en...
Svar
19
· Visningar
1 366
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka