Ang snyggt träns!

Fashionistan

Trådstartare
Jag ska vänja min 07:a vid träns i sommar och jag tänkte till att börja med bara ha nackstycke + pannband och silicongummibett (werinova) :)

Finns det någon som vet träns med snygga spännen? (tex dom du spänner fast bettet med) Ofta är det ju nosgrimman och pannbandet som "gör" tränset men eftersom att jag "bara" ska ha pannbandet på så vill jag gärna att själva sidostyckena blir lite mer speciella!

Tack! :D

Sv: Ang snyggt träns!

Välj vilket panband du vill...:D (medföljer även pannband, "lös" käkrem och nosgrimma som träs igenom sidostyckena, men känsliga pållen vill ha så lite krimskrams som möjligt, hon ger mig dödliga blickar om jag sätter på ett pannband nu när hon är van vid bara nackremmen)

12709304.jpg

17381610.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har länge funderat på vad nosgrimmor egentligen fyller för funktion och ofta tänkt att de inte gör någon nytta, snarare tvärt... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 011
Senast: Badger
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 540
Senast: alazzi
·
  • Låst
Hundträning Lite funderingar så här en erfarenhet rikare. I fredags hade vi fågelhundsträning, superkul med apportering och släpspår. Vi kör alltid... 8 9 10
Svar
191
· Visningar
15 303
Senast: lillebill
·
Utrustning Hej, jag har länge velat införskaffa mig ett ps träns. Mestadels för att jag tycker ps tränsen är grymt snygga, men också för att jag...
Svar
4
· Visningar
1 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21
  • Annonsera Mera VIII
Tillbaka