Ang svårt att få barn

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare MPP423
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 852
M

MPP423

Jag har upplevt att när jag har ägglossning så har jag väldigt ont i äggstockarna, är det så att jag kan ha en cysta eller något där.
För ibland när jag och sambon har sex så gör det ont spec i äggstockarna.

Sv: Ang svårt att få barn

Det är jättevanligt när man har ägglossning!:idea:

Men boka tid för ett UL för att vara på den säkra sidan.

Sv: Ang svårt att få barn

Jag har haft liknande. Gör även ett graviditetstest. Första tiden kan även det göra ont i nedre regionen när kroppen ställer om sig.
Men ta kontakt med gyn och din ordinarieläkare så att de får kolla upp det på dig.
Men annars vet jag att det är oerhört vanligt att man har ont i nedre regionen vid ägglossning eller strax innan mensen ska komma. Humöret kan också förändras.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 089
Senast: tomte
·
Övr. Barn Dottern har haft ont i magen hela veckan, läkaren konstaterade förstoppning och skrev ut magpulver. Problemet är bara att det är helt...
Svar
18
· Visningar
1 404
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 318
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka