Gps-halsband

DarkInNight

Trådstartare
Överväger starkt att skaffa gps-halsband till missen.

Men det finns ju flera att välja på.. vad har ni för erfarenheter av gps-halsband? Är de så bra och värda pengarna som reklamen säger?

Bra tänkt! 😊
Jag har Tractive på mina och är väldigt nöjd!
Köper abonnemang för två år i taget för att få bästa pris. Bra batteritid också, allrahelst om trackern är ansluten till husets wifi när den är i närheten. Min stora katt rör sig ett par km hemifrån åt två håll och jag laddar ändå inte hans tracker oftare än två gånger i veckan.
Använder jag Live-läge ofta drar den ju mer batteri förstås.
Deras support svarar snabbt och är väldigt hjälpsamma.

Liknande trådar

Övr. Katt Vi ska flytta ut på landet och har en innekatt (exotic) som jag funderar på ska börja få gå ut dagtid då vi bor lång ifrån en väg och...
Svar
3
· Visningar
301
Senast: Keb71
·
Övr. Katt Hej! Vi funderar på att skaffa ett GPS-halsband till vår utekatt och undrar vilka erfarenheter ni har av sådana. Vilket är mest prisvärt... 2
Svar
33
· Visningar
1 824
Senast: Emmmmma
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 282
Senast: Ajda
·
Fritid Jag funderar på att skaffa två gps-puckar för att kunna stalka två personer... Nej, jag driver bara 🤭 vi skulle vilja lägga dom i våra...
Svar
2
· Visningar
293
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband