Angående Mugg!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare cavalli
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 3 029
Sv: Angående Mugg!

Är det karens på aloevera? Det hade jag ingen aning om... För det innehåller väl inte direkt något "giftigt" eller ej nedbrytbart?

Är det karens på aloevera? Det hade jag ingen aning om... För det innehåller väl inte direkt något "giftigt" eller ej nedbrytbart?

Nej men det ansågs prestationshöjande så det är minst 96 timmar på det samma med blue lotion för någon korkad anledning. Där ser man hur kunniga våra veterinärer är när det kommer till naturmedel:rofl:

Okej. Där ser man! Prestationshöjande vet jag väl inte om jag kan hålla med om... hehe :)

Använder, precis som flera andra ser jag, Hibiscrub. tvättar, sköljer och smörjer sedan in med helosan, hibitane-salva eller idomin.
Lycka till!

Liknande trådar

Hästvård Brottas med mugg/rasp just nu och idag kom svaret på odlingsprovet. Han har två bakterier varav den ena är resistent. Fick då hippotrim...
Svar
8
· Visningar
798
Senast: tuaphua
·
Hästvård Det är dags för våran första utställning om en vecka och jag har inte haft möjlighet att bada henne under våren (hon står på lösdrift... 2
Svar
21
· Visningar
1 481
Senast: tanten
·
Hästvård Hej, hur gör ni? Polstrar ni alltid då ni lägger om ett sår på benet som det ska vara klibb-linda runt?
Svar
4
· Visningar
366
Senast: lytesout95
·
Hästvård Hej. Vår häst gick på bete i fredags, idag när vi tog in han så visa han inget men vid ridningen så va han såååå trött, efter så...
Svar
7
· Visningar
703
Senast: matson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka