Angående ödla

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Globlesa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 987
G

Globlesa

Jag har en ödla, en Mandrarin Skink, det var sagt att en sådan typ av ödla skulle leva ca 3-4år men nu har han blivit...ja vad är han nu, 7år. Kan någon säga mig hur det är möjligt? Och han är förövrigt hur pigg som helst, men jag börjar fundera på om det kanske är en sista kraftansträning?:crazy:
Vad tror ni? Om det nu är någon som har någon erfarenhet alls;)

Sv: Angående ödla

Jag har en ödla, en Mandrarin Skink, det var sagt att en sådan typ av ödla skulle leva ca 3-4år men nu har han blivit...ja vad är han nu, 7år. Kan någon säga mig hur det är möjligt?

Jo, det är möjligt eftersom den som sa 3-4 år hade fel. Mig veterligen blir de uppåt 20 år.

Den lär nog leva ett antal år till :-) Du verkar ju sköta den BRA så var glad för de år ni får tillsammans.
Skinkar är ju annars lite knepiga - har jag hört.
Klappa mandarinen!

Helt ärligt så hatar jag honom för han aldrig dör, och för "morgongymnastiken" han har varje dag kl. 7 på möran, då börjar han springa runt och hoppa och allt vad han gör.
20år? Jävla skit också..:smirk:
Jaja, det är ju bara att försöka se glad ut då....:crazy:

Jaja, han kan ju inte hjälpa att han är knäpp :)

För övrigt, jag köppte honom inte, tog över honom från min bror när han flytta.

Helt ärligt så hatar jag honom för han aldrig dör, och för "morgongymnastiken" han har varje dag kl. 7 på möran, då börjar han springa runt och hoppa och allt vad han gör.
20år? Jävla skit också..:smirk:
Jaja, det är ju bara att försöka se glad ut då....:crazy:

Jaja, han kan ju inte hjälpa att han är knäpp :)

För övrigt, jag köppte honom inte, tog över honom från min bror när han flytta.
hah, din ödla är grym=)

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 274
Senast: Amha
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
880
Senast: WildWilma
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med... 2
Svar
34
· Visningar
3 918
Senast: Freazer
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 632
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka