Bukefalos 28 år!

Angående privatlektion!

feliciaalmqvist

Trådstartare
Hej! Jag är nybörjare med ridning och hästar. Går på ridskola 1 gång per vecka. Vill rida mer så funderar på privatlektioner på ridskolehäst. Hur länge brukar er privatlektion hålla på och för vilket pris? Ni som rider på ridskolehästar på lektioner då!! Tacksam för svar :)
 
Sv: Angående privatlektion!

De två ridskolor som ligger närmast mig tar båda 300 kr för en lektion på 45 minuter.

Tillägg: Jag kollade priserna för den tredje ridskolan som ligger närmare centrum och de tar 550 kr för en lektion för senior och 450 kr för junior. En lektion är 60 minuter hos dem.
 
Senast ändrad:
Sv: Angående privatlektion!

Det kan skilja väldigt mycket, det bästa är att du frågar där du rider. Hos oss kostar det 370 kr för 45 minuter. Blir lite billigare om man är flera.
 

Liknande trådar

Ridning Viss rambling-varning bör nog utfärdas. 😆 Har, efter snart 2 år i ett nytt land, hittat ett mindre stall nära där jag bor som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 406
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
1 722
Senast: Shixle
·
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 821
Senast: Solstig
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp