Anmälan högskoleprovet?!

_FiA_

Trådstartare
Jag har tänkt att anmäla mig och sista anmälan är idag, nu tänkte jag ju inte på att avgiften måste ju betalas in, och det tar väl en bankdag?! Är jag för sent ute?

Så här står det

Du kan betala din anmälan på tre olika sätt:

1. Kortbetalning: Innebär att din betalning och anmälan godkänns vid ett och samma tillfälle

2. Plusgirobetalning: Innebär att din anmälan blir godkänd först när plusgirobetalningen registrerats hos myndigheten vilket tar 1-2 arbetsdagar. Du kan betala till och med sista anmälningsdag.

3. Utlandsbetalning: Innebär att din anmälan blir godkänd först när utlandsbetalningen registrerats hos myndigheten vilket tar några arbetsdagar. Du kan betala till och med sista anmälningsdag.

Anmälan är personlig och avgiften kan inte återbetalas. Om du ångrar din anmälan eller uteblir från provet får du inte tillbaka anmälningsavgiften. Anmälningsavgiften kan inte heller överföras till nästa provtillfälle.
 
Om du kan betala med kort så går det att anmäla sig idag. Plusgirobetalning kan ta 1-2 dagar, och det är det försent för.
 

Liknande trådar

Tjatter Så, på allmän begäran är den nu - såklart! - här! Årets upplagda av Secret Santa! :banana: Precis som vanligt finns ett gäng regler, läs...
28 29 30
Svar
594
· Visningar
37 871
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp