Anmälan till årsdebuten

Sv: Anmälan till årsdebuten

Står det nu i TR att debutant och lätt klass bör ridas med stilbedömning, annars skall det vara clear round, så får vi rätta oss efter det.:mad:
Men vi har i alla fall rätt att tycka vad vi vill om det.:devil:

*Delvis kl*

Det blir väl jättekul att bara få en liten CR-rosett för en bra genomförd fälttävlan...
Lär väl knappast delas ut plaketter, hederspriser osv då heller? :confused:

Örebro brukade dela ut plakett (ej stallplakett) till alla som varit felfria i terrängen i debutant, kanske nåt att ta efter

Vi har för avsikt att vara så modiga och lysa ut stilbedömning på vår tävling 7 juni :eek::eek::eek:

Örebro brukade dela ut plakett (ej stallplakett) till alla som varit felfria i terrängen i debutant, kanske nåt att ta efter

Vi har för avsikt att vara så modiga och lysa ut stilbedömning på vår tävling 7 juni :eek::eek::eek:

Kanon ! :bow::bow: Då får vi nästan ta och planera in en liten resa norrut !! :banana::banana:

Senast ändrad av en moderator:

Står det nu i TR att debutant och lätt klass bör ridas med stilbedömning, annars skall det vara clear round, så får vi rätta oss efter det.:mad:
Men vi har i alla fall rätt att tycka vad vi vill om det.:devil:

Tyvärr står det väl inte bör på ponny utan skall. Annars hade man ju kunnat strunta i det ! :devil::devil::devil:

Jo, en bekant fick en sådan när hon debuterade ft där i somras :)
Dock är det väl inte riktigt samma sak förstås :crazy: Men visst, det vet vi ju sen tidigare att barn inte ska tävla för det är farligt, eller nåt. (Syftande till prispengardebatten...)

Kan norrlänningarna så kan vi.
Pratade nyss med Mariette som tyckte att det är roligare att kunna utse en vinnare. Så om allt går i lås kan det bli stilbedömning i Mantorp.
Men osvuret är bäst. Frågan är mao öppen.
Det är ju faktiskt gott om tid kvar.

Självklart är det roligare med en vinnare! Särskilt som man då kanske kan få pris trots ett futtigt nerslag i hoppningen men bra dressyr och terräng.
Frågan är hur man ska räkna ut poängen/straffen i terrängen, men det får ni så gärna fila på :)
Det är trots allt två månader kvar och det är ju nästan en evighet...

Hoppsan, senaste nytt från höga vederbörande.
Tydligen är det ett litet feltryck i TRIV, så man ska visst få ha vanlig bedömning i ponny debutant och lätt.
Så vad vi kommer att ha i Mantorp vete :devil:

:confused::confused::confused::confused:

Hmm, det vore ju kul om man fick tävla också i Deb och Lätt förstås. Men vi får väl se, hoppas kan man ju alltid.

Hoppsan, senaste nytt från höga vederbörande.
Tydligen är det ett litet feltryck i TRIV, så man ska visst få ha vanlig bedömning i ponny debutant och lätt.
Så vad vi kommer att ha i Mantorp vete :devil:

:confused::confused::confused::confused:

:D Haha ! Jag anade nästan att det kunde bli nåt sånt !!! Spännande fortsättning följer med andra ord !! :crazy: :cool:

Har anmält till Mantorp, 0,90.

Dit har jag också anmält mig - året börjar alltid i Mantorp! :D Eller "våren" kanske ;)

Jisses, 60 mil för en sketen 0,90 är ju sådär lagom inspirerande förstås :crazy:

Man lär sig när man inte är så bortskämd med tävlingar :angel: Eftersom det bara finns tre tävlingar nära varandra, som dessutom ligger helgerna efter varandra i år :mad: så får man offra sig :smirk:

Och då har du förstås läst den helt fantastiskt VETTIGA propositionen!. Superpropp!

Håller med, superduper verkligen! :idea:

Även jag har anmält till Mantorp :angel:

Ja, du verkar ha klämt in dig på övertid:D

Vad jag kan se är de 200 passerade redan, så nu är det väl stopp

Misstänker att det också blev stopp för dagens träning där ;)
:mad:snö:mad:snö:mad:snö:mad:

Jepp, träningen är inställd rapporterade min mamma häromdagen. Dock pga vätan då.
Hon sa att nu skulle träningen istället gå av stapeln på torsdag.

Inget påhopp eller något sådant, vill bara veta om det är jag som uppfattat fel, men skrev du inte i någon annan tråd att J och Cinna gjort sina kval i den gamla debutant (70) ?
Och som jag har fattat det i TR så får man inte räkna dem som kval till Lätt :crazy:
Eller hann de starta en Lättklass förra året..?

Min första start blir väl inte förrän Dagstorp sista helgen i maj... :(
Blir hoppsatsaning nu i början av året, sedan lite dressyr och fälttävlan får väl hamna i 3e hand nu... fast det egentligen är roligast :smirk:

:confused: Det kan jag inte hitta nånstans:confused:

Är det jag som är blind/gaggig eller är det du som rör till det?

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 606
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 269
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 930
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 205
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka