Anmälninglistor på hemsida

Cheeserica

Trådstartare
Nu behöver jag er hjälp om vad det är jag ska leta efter. Jag behöver ett formulär på en hemsida där man kan skriva sitt namn och kryssa för olika alternativ, för att sedan läggas till i en lista som visas antingen under formuläret eller på en separat sida. Hur gör jag det? Det går inte i bara html va? Jag har inga problem med att lära mig hur man gör, bara jag vet vad det är jag ska leta efter. Så hjälp någon! :)

/Erica

Liknande trådar

Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 063
Senast: doppler
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 513
Senast: Lejontand
·
Tjatter Kvinnans list övergår som bekant inte sällan mannens förstånd. När en av mina vänner trodde, att jag inte skulle våga registrera... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 449

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka