Anna Scarpati ulltäcke och schabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare duken
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 4 248
D

duken

Ska köpa ett anna scarpati ulltäcke och matchande schabrak, marint tänkte jag men vet inte alls vad jag ska ha för kantband och passpoaler. Eftersom det e dyra saker vill jag att det ska blir "stilrent" och klassiskt för man ska ju ha det länge. Kan nån ge några förslag? :bow:

Sv: Anna Scarpati ulltäcke och schabrak

vad har du oftast för färg på resten av sakerna? vad är det för färg på hästen?

Tänkte uppdatera min garderob lite så tänkte kanske utgå från schabraket och ulltäcket, funderar på vilka färger som skulle gå bäst ihop med marin o samtidigt vara stilrent.

Vinrött - beige/vitt
vitt - babyblå
röd - vit

Är väl klassiska kanterna till marin egentligen. Sett de som har gul - vit kant :) provade googla och detta var snyggt:

lgim0153_44846302.jpg

Har funderat lite på vinröd och beige men hur ska man komponera det snyggast?

någon annan som har bild på sitt marina anna scarpati schabrak som e fint?

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 717
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 933
Senast: Dentaku
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
7 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Somna in hemma
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Tillbaka