Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kylklamparna ser ut som sådana som kommer med vid köp av frys. Så då tillhör de ju frysen.I min nya lägenhet har föregående ägare lämnat kvar 2 stora kylklampar och en sunkig dörrmatta i hallen.
Undrar hur han kom fram till att just det var saker som borde lämnas kvar
Vad har ni hittat för udda saker efter tidigare ägare/hyresgäst när ni flyttat in?
Visa bifogad fil 168333
Jag bor ju på landet, så det var ju en del saker kvar (man städar ju inte ut alla utebyggnader på samma sätt, tänker jag).I min nya lägenhet har föregående ägare lämnat kvar 2 stora kylklampar och en sunkig dörrmatta i hallen.
Undrar hur han kom fram till att just det var saker som borde lämnas kvar
Vad har ni hittat för udda saker efter tidigare ägare/hyresgäst när ni flyttat in?
Det var riktigt gulligt ju!En liten virknål med en handskriven lapp som förklarade att man lyfter upp silen i diskhon med den![]()
Är det vanligt? Det har jag aldrig fått med när jag köpt ny frys. Vad är det tänkt att man ska ha dom till?Kylklamparna ser ut som sådana som kommer med vid köp av frys. Så då tillhör de ju frysen.
Dörrmatta låter dock lite snuskigt att lämna kvar.
När vi flyttade in lämnade den tidigare innehavaren kvar lite färg som de använt till att måla om sovrummet med. Annars var det dock urstädat!
Min frys har ett speciellt fack i dörren för frysklamparÄr det vanligt? Det har jag aldrig fått med när jag köpt ny frys. Vad är det tänkt att man ska ha dom till?
De brukar sitta i ett fack i dörren. Tänkt att ha i kylväska när du ska ivägÄr det vanligt? Det har jag aldrig fått med när jag köpt ny frys. Vad är det tänkt att man ska ha dom till?