Annika Källse i TV4 sändning

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 2 496
Sv: Annika Källse

Jag blev mest förvånad över kallet beslut om sara?
Vet du varför hon inte får rida halfsong mer?

Ingen aning! Red ju Halfsongs bror Half saddlers också innan men i derbyt fick hon ju inte rida honom heller för han tyckte att någon kille nog passade bättre på honom. Kan ju vara så här med att de vill testa en annan, hon har ju inte löpt så bra som innan på sistone. Men Sara har ridit Farad de sista gångerna med, så kan ju hända att hon själv valde honom om hon tyckte han hade bättre chans?

Nu vann hon ju med Farad så hon är nog inte alltför ledsen. ;) Jag hoppas hennes vinnarform håller i sig tills den femte.... :angel:

Hon i studion sa att det var kalle som avsatt henne från att rida Halfsong.
Undrade för Kalle har bara pratat gott om Sara, det är ju i princip bara hon som ridit hene ju.

Kul att ni såg sändningen, det blev mycket tv för mig idag. TV4-sporten var i stallet imorse och gjorde ett reportage men jag vet inte när det ska sändas.

Ok, ja låter ju lite konstigt! :confused:

Annika: Nått får man väl roa sig med när man har vila ordinerad... :crazy: *lätt rastlös* Kul med reportage, säg till om du får reda på när d ska sändas!! :bump:

Det var jättekul att se, roligast var att starta tråden just när jag tittade på dig:)

Jag det tycker jag också, men man kanske får veta varför en dag:)

Jag ska se om jag får reda på nått, det var i alla fall TV4-sporten.

Det vore jättesnällt:)

Känns trist nu när man inte håller på med galoppisarna mer, man missar så mycket.
Tur jag iallafall har ett fullblod och förhoppningsvis två snart:)

Sv: TV 4 sändning

Jag såg det! :)
Läskigt det där fallet. Minns när de visade det på nyheterna samma kväll...

Lycka till med allt!

Såg nåt annat om dig för några dagar sedan.. Är du världsmästare eller hur var det nu??:crazy:

Sorry låter helt borta men jag minns bara nåt lopp där speakern kallade dig kallse lr nåt..:D

Jag var med i live-sändningen Dagens Rätt i torsdags också. De älskar att dra upp det där fallet om och om igen... Jag är väl inte den ända som har varit medvetslös och överlevt??? En hjärnskakning fick jag dras med i ett par dagar men annars var jag ok.

Jag säkrade min seger i Världscupen för amatörer förra helgen då jag red 2 vinnare i USA och kan nu titulera mig världsmästare. Nu är det ingen annan som kan slå mig då jag har ca dubbelts så många poäng som tvåan. Loppet som visades på TV i torsdags vann jag på Irland i september och var en av deltävlingarna i serien.

Trodde jag hade missat det när jag kom in här tio över.. Haha kastade mig till tv:n och jodå efter lite reklam så hann jag se d! :D

Angående fallet, alla icke inblandade tycker ju det ser fruktansvärt ut... :crazy: Min mamma satt bredvid och påpekade genast att nej nu fick jag sluta med det här... Hörde självklart d du sa om de engelska hinderryttarna. Påpekade att jag inte red över hinder, men tror inte d gick in så mycket... :angel:

Förövrigt tycker jag du ser riktigt proffsig ut i tv! ;) Bra början på proffskarriären... ;)

Jag var med i live-sändningen Dagens Rätt i torsdags också. De älskar att dra upp det där fallet om och om igen... Jag är väl inte den ända som har varit medvetslös och överlevt??? En hjärnskakning fick jag dras med i ett par dagar men annars var jag ok.

Jag säkrade min seger i Världscupen för amatörer förra helgen då jag red 2 vinnare i USA och kan nu titulera mig världsmästare. Nu är det ingen annan som kan slå mig då jag har ca dubbelts så många poäng som tvåan. Loppet som visades på TV i torsdags vann jag på Irland i september och var en av deltävlingarna i serien.
Du verkar vara en riktig hårding Annika! Keep up the good work, och visa de där jockeygubbarna/killarna att flickor minsann också kan! ;) Det kanske är lite psykisk taktik de använder mot dig när de visar crashen om och om igen, och kanske lite för att du är tjej...

I hästsport verkar det som att man alltid måste tänka lite feministiskt, för de där karlarna tror minsann jämt att de vet bäst, för att de nu har lite annorlunda benmuskler och har snabeln och kulorna i vägen, och automatiskt får en sån perfekt dressyrsits om man nu ska snacka ridsport...Hähä!.. :D

Om här nu finns nån bukekille som ser detta så lär jag antagligen bli sågad vid fotknölarna..

Kan bara säga FAN VAD BRA DU ÄR! Du har nog fan imponerat hela sverige! :bow:

Såg ditt otäcka fall igår, och det såg mindre trevligt ut, fick ont i hela kroppen själv när jag såg det :crazy:

Fast du verkar vara en tuff tjej. :banana:

Hoppas att det går bra för dig i framtiden iallafall.

Lycka till!!:banana:

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 056
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 412
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 157
Ridning Har ridit och tävlat med egen häst i princip hela mitt liv, är en glad amatör som tävlat t.o.m. 135 cm i hoppning och genom åren alltid... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
11 509
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka