Annonsera mera Del II

• Gnägg
  • Trådstartare Trådstartare Bufera
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 191
  • Visningar Visningar 253 204
Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, en annons om en katt som de söker fodervärd till (raskatt). Dom vill att fodervärden ska ha kunnande om förlossning då katten tydligen ska stanna där hela tiden. Brukar inte ägarna ta hem hunden/katten under dräktigheten för att själva ha koll?

Hela texten i en annons för en häst för 400 000:-

Mycket kapabel häst för svår hoppning.

sparsamt tävlad upp till 130

Upställningsbild, ingen film, ingen stam.
Priset talar ju för sig själv! En häst för 400 000 måste ju vara väldigt fin. Alltså borde det egentligen räcka att skriva pris och inriktning så vet man att det är en kanon häst. Bara att köpa osedd.
Typ.

Alltså, en annons om en katt som de söker fodervärd till (raskatt). Dom vill att fodervärden ska ha kunnande om förlossning då katten tydligen ska stanna där hela tiden. Brukar inte ägarna ta hem hunden/katten under dräktigheten för att själva ha koll?
Nej, de flesta jag pratat med låter katten vara hos fodervärden. Det brukar vara krav att man bor så nära att ägaren kan komma och vara med när förlossningen kommer igång.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
436
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: tanten
·
Juridik & Ekonomi Jag vill nästa år försöka ta tag i min ekonomi ordentligt. Jag har alltid varit dålig på att hålla koll på min ekonomi. Förutom de dumma... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 637
Senast: Squie
·
Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 361
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka