Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Dagens Hästnet: "Snart 4-årigt dressyrsto med LOOK!"
Vilket i sig inte är fel, men öppnar man annonsen så möts man av en bild på en häst som ligger som en pannkaka i en sommarhage, halvt dold av det höga gräset. Men magen sticker upp, då den är antagligen proppmätt. :)
Så mycket för den "looken".
 
Dagens Hästnet: "Snart 4-årigt dressyrsto med LOOK!"
Vilket i sig inte är fel, men öppnar man annonsen så möts man av en bild på en häst som ligger som en pannkaka i en sommarhage, halvt dold av det höga gräset. Men magen sticker upp, då den är antagligen proppmätt. :)
Så mycket för den "looken".

Det är därför annonsören skrivit det i texten, för att det inte syns på bilden ;)
 
Dagens Hästnet: "Snart 4-årigt dressyrsto med LOOK!"
Vilket i sig inte är fel, men öppnar man annonsen så möts man av en bild på en häst som ligger som en pannkaka i en sommarhage, halvt dold av det höga gräset. Men magen sticker upp, då den är antagligen proppmätt. :)
Så mycket för den "looken".

Haha nu hade de en film med, men fanns det verkligen ingen bättre bild?!
 
Dagens Hästnet: "Snart 4-årigt dressyrsto med LOOK!"
Vilket i sig inte är fel, men öppnar man annonsen så möts man av en bild på en häst som ligger som en pannkaka i en sommarhage, halvt dold av det höga gräset. Men magen sticker upp, då den är antagligen proppmätt. :)
Så mycket för den "looken".
"En häst för den lite mindre ryttaren med mycket utstrålning" stod det också. Tänkte köpa häst till dottern, men hon har oerhörd karisma och utstrålning, så det är väl inget för henne, då.... ;)
 
Hittade en annons idag med en formulering som får en att undra....
"Formen sitter bra, men han behöver hjälp då han har dåliga muskler i halsen" Ehhhh, va??
Vaddå alla vet väl att hästen behöver ordentliga halsmuskler för att böja fint på nacken?? De ser ju så taniga ut annars. :eek:
 
Såg en annons för 1-2 veckor sedan på en tjej som säljer en väldigt massa nya bett.
Bla raka gummibett som hon kallar Nova. Jag i fråga sätter detta då det ser ur precis som ge-kås gummi bett som är väldigt långt ifrån novabett. (Samma färg och prislappar som ge-kås har)
Fortfarande inget svar på den frågan :D:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
180
· Visningar
8 516
Senast: MJLee
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
255
· Visningar
6 056
Senast: Trott
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 566
Senast: Sasse
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 865

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp