Annonsera mera del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
"Äldre sto säljes som sällskapshäst.

Kan fungera som skogsmulle/lättare träning med rätt igångsättning. Kan vara speciell i hantering och måste därför komma till någon med mycket tålamod och ett lugn då detta inte är en häst man brusar upp sig inför.

Hemmet viktigast av allt, vill att hon skall komma till ett livslångt hem med mycket utevistelse."

Född 1996, pris 10.000...... :eek::banghead:
 
Just nu ligger det 3 i mina ögon tydligt falska annonser på dressyrhästar ute. 98-135.000 i pris och alla är utbildade MsvA. Alla skrivna med bra svenska. Vad är man ute efter när man lägger ut sånna annonser? Den ena har dessutom en stam som används varje gång. Olika säljare varje gång förstås.
 
Just nu ligger det 3 i mina ögon tydligt falska annonser på dressyrhästar ute. 98-135.000 i pris och alla är utbildade MsvA. Alla skrivna med bra svenska. Vad är man ute efter när man lägger ut sånna annonser? Den ena har dessutom en stam som används varje gång. Olika säljare varje gång förstås.

Oj, falska annonser, varför lägger man alls upp sådana?
 
Just nu ligger det 3 i mina ögon tydligt falska annonser på dressyrhästar ute. 98-135.000 i pris och alla är utbildade MsvA. Alla skrivna med bra svenska. Vad är man ute efter när man lägger ut sånna annonser? Den ena har dessutom en stam som används varje gång. Olika säljare varje gång förstås.
Jag hittade min häst till försäljning när jag hade häst. Inte uppskattat...
 
Utlottning av betäckningar( av ovanlig ras. )

Många ston längtar tyldligen verkligen efter att bli mamma och därför borde man vinna.
Eller stoet längtar efter att bli mamma men matte inte har haft råd. Hur har man råd att föda upp fölet då?
Ja, det finns endel intressanta nomineringar :D
 
Såg en annons där man vill sälja sperma alternativt samarbeta med stoägare gällande en 30 år gammal hingst som är sänkt till C och bara har röda staplar på sin BLUP.
Iofs behöver inte röda staplar betyda att det är en dålig häst men jag förstår vad du menar.
 
Iofs behöver inte röda staplar betyda att det är en dålig häst men jag förstår vad du menar.

Det vet jag, det var som en del i beskrivningen ihop med åldern och den sänkta värdebokstaven. I detta fall är dessutom siffran för den gren som hingsten och hans avkommor tävlat i endast 76. Så det ger i a f en fingervisning om att han inte nedärver så bra iden grenen. Har 86 i grenen som han inte är avlad för.
 
Dagens facebookfynd.. En person som ger en äldre ponny på foder (exakt ålder uppges inte, så jag antar den är rätt gammal). Har varit ridskoleponny, inte helt frisk men med medicinbehandling så ska den vara utan besvär och i användbart skick så att säga..

Vad är det för fel med folk? :wtf::(
 
En som säljer sin svarta sadel. Bilder på den svarta sadeln finns, på en svart soffa med svart schabrak och mörk tavla bakom.
Lek:
Hitta den svarta sadeln på en svart bild :laugh:

Hur svårt ska det vara att ta bra bilder där man ser vad personen säljer? :banghead:

Tror jag såg samma annons och tänkte samma sak
 
En som säljer sin svarta sadel. Bilder på den svarta sadeln finns, på en svart soffa med svart schabrak och mörk tavla bakom.
Lek:
Hitta den svarta sadeln på en svart bild :laugh:

Hur svårt ska det vara att ta bra bilder där man ser vad personen säljer? :banghead:
Haha var tvungen att leta upp annonsen. Den var verkligen fantastisk :laugh:
En sak jag reagerade på när jag gick igenom annonserna var hur vanligt det är att fota sin svarta sadel på ett svart shabrak :banghead:.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
147
· Visningar
6 458
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
251
· Visningar
5 809
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
25
· Visningar
1 550
Senast: Sasse
·
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp