Iddefixen Trådstartare 19 Apr 2006 #1 Har beslutat att jag ska försöka köpa min drömtransport. Denna går nästan bara att få tag på i Tyskland, tyvärr. Men jag hittar inga bra annonssidor med hästtransporter. Någon som kan bidra med bra länkar?
Har beslutat att jag ska försöka köpa min drömtransport. Denna går nästan bara att få tag på i Tyskland, tyvärr. Men jag hittar inga bra annonssidor med hästtransporter. Någon som kan bidra med bra länkar?
Lovisaleonora 19 Apr 2006 #2 Sv: Annonssidor i Tyskland Vad är det för transport? Kanske lättast att söka på www.google.de och transportnamnet?
Sv: Annonssidor i Tyskland Vad är det för transport? Kanske lättast att söka på www.google.de och transportnamnet?
Iddefixen Trådstartare 19 Apr 2006 #3 Sv: Annonssidor i Tyskland Testade det, men jag fick inte fram så mkt vettigt
cactuspower 19 Apr 2006 #5 Sv: Annonssidor i Tyskland Kan försöka luska fram någon sida, men behöver ju också få veta vad det är för transport först?
Sv: Annonssidor i Tyskland Kan försöka luska fram någon sida, men behöver ju också få veta vad det är för transport först?
Iddefixen Trådstartare 19 Apr 2006 #8 Sv: Annonssidor i Tyskland Det är en Böckmann Top Master, spelar ingen roll om det är de lux modellen eller ej. Ej äldre än årsmodell 2000
Sv: Annonssidor i Tyskland Det är en Böckmann Top Master, spelar ingen roll om det är de lux modellen eller ej. Ej äldre än årsmodell 2000
cactuspower 19 Apr 2006 #9 Sv: Annonssidor i Tyskland Ska kolla lite under morgondagen åt dej, då jag måste dra mig nu. Sovdags.
Sv: Annonssidor i Tyskland Ska kolla lite under morgondagen åt dej, då jag måste dra mig nu. Sovdags.
Polly_Mulle 20 Apr 2006 #10 Sv: Annonssidor i Tyskland på mobile.de säljer de bilar i mängder, kanske skulle kolla där?
Lovisaleonora 20 Apr 2006 #13 Sv: Annonssidor i Tyskland Sökte du verkligen på .de? Jag fick MÅNGA träffar, den här var den bästa: http://www.truckscout24.de/search/g...olor_id=0&language=ger&vehicletype_id=4&mid=3
Sv: Annonssidor i Tyskland Sökte du verkligen på .de? Jag fick MÅNGA träffar, den här var den bästa: http://www.truckscout24.de/search/g...olor_id=0&language=ger&vehicletype_id=4&mid=3
Iddefixen Trådstartare 20 Apr 2006 #14 Sv: Annonssidor i Tyskland Vågar jag erkänna att jag sökte på fel google....? Sökte på rätt nu, och du har rätt, då fanns det en hel del
Sv: Annonssidor i Tyskland Vågar jag erkänna att jag sökte på fel google....? Sökte på rätt nu, och du har rätt, då fanns det en hel del
Lovisaleonora 20 Apr 2006 #15 Sv: Annonssidor i Tyskland Det blir lättare och bättre om man läser de svar man får...
Iddefixen Trådstartare 20 Apr 2006 #16 Sv: Annonssidor i Tyskland Man kan inte vara perfekt jämnt Läser visst alla svar