Annorlunda sovställningar

Sv: Annorlunda sovställningar

Har inte riktigt klurat ut hur man lägger in bilder än..men det här är min tax.

C:\Documents and Settings\Rune\Mina dokument\Mina bilder\Mobil bilder 05-12-22

Nej..den fungerade inte...hur gör man??Har asså en verkligt konstig sovställning här på honom!

Travanti skrev:
Har inte riktigt klurat ut hur man lägger in bilder än..men det här är min tax.

C:\Documents and Settings\Rune\Mina dokument\Mina bilder\Mobil bilder 05-12-22

gå in på http://photobucket.com , bli medlem och luska dig fram, om du vill ha min lilla hjälp så kan du ju adda min msn (qnasnoni@hotmail.com) så hjälper jag dig med det jag kan.

Mina två greyhounds brukar ligga på rygg med alla fyra i vädret, när dom har in tagit soffan/sängen.

Hehe, denna hör väl inte riktigt hit men jag postar den ändå :) Detta är Candy, en amerikansk bullldog.
IMG_1002.jpg

Ja Hiljaa hon sover alltid på ett konstigt sätt...

Arcomm030.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 037
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej, jag har läst igenom några trådar om hundar i bil. Men ingen har nämnt elbilarnas fantastiska möjligheter för hundägare, nämligen... 2
Svar
29
· Visningar
2 493
Senast: Stergo
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och... 2 3
Svar
58
· Visningar
7 599
Senast: Ragdoll
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
2
· Visningar
1 296
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka