JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ännu ett dödsfall i fälttävlan
Moderator
Sv: Ännu ett dödsfall i fälttävlan
fyfasen vad hemskt!
Sv: Ännu ett dödsfall i fälttävlan
Höjden av otur, frukansvärt.
Hästnyheter
(Ridsport)
Fälttävlan har drabbats av ännu ett dödsfall. Under en tävling i Gloucestershire, England, på lördagen omkom 23-åriga Emma...
Hästnyheter
(Ridsport)
Vad tror ryttarna om den nationshoppning som börjar i dag söndag? Här är några synpunkter och tankar...
Hästnyheter
(Ridsport)
Även den regerande Europamästaren Nicolas Touzaint har strukit sig ur OS-fälttävlan...
Hästnyheter
(Ridsport)
Så här långt har 24 fälttävlanshästar testats. Alla provsvaren har varit negativa...
Svensk Politik 4
Samhälle Jag hade velat se ett skydd för all natur, inte bara för små frimärken i form av naturreservat lite här och där med stenhårda regler...
vilde
2 minuter sedan
Jobba som veterinär
Skola & Jobb Jag häpnar också lite över lönerna. Min man är civil ing och tjänar en bra bit under lite av det som redovisats här men har ändå en...
Blyger
21 minuter sedan
12 kvm utbyggnad?
Hemmet Mycket möjligt att jag är optimistisk :rofl:
Vår renovering just nu; rum ca 16 m2. Ägnat kanske en dag åt att riva (tapeter, el...
Blyger
24 minuter sedan
Bästa fysiska ridsportbutiken?
Utrustning Jag tycker att Strömsholms sadelmakeri är en trevlig butik att besöka. Har iofs inte besökt butiken på något år.
/Lizzie
lizzie
Alldeles nyss
Chat GPT
Gnägg Jag använder en del olika GAI till olika saker. Främst ChatGPT till text men jag tycker det är lite roligt att jämföra olika ibland med...
crazyrabbitlady
51 minuter sedan