"Antal besökare"-räknare

sussisus

Trådstartare
Om man har ett webhotell och använder mallar kan man då klistra in koder för t.ex. en "antal besökare"-räknare?

Jag är urusel på att göra hemsidor, så jag använder mallar när jag leker med mitt webhotell. Tyvärr finns det ingen mall för "Antal besökare"-räknare som bara är att klistra in. Och jag saknar att veta hur många som är inne på mina hemsidor.

Sv: "Antal besökare"-räknare

Tydligen inte tillräckligt enkel för mig, för jag gjorde som det stod men inte fick jag fram någon räknare.:confused:

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
309
Senast: KesoNeso
·
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
634
Senast: Lyan
·
Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
3 579
Senast: nyttnick
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 197
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka