Antivirus japp, men sen då?

vinternoll

Trådstartare
Har laddat ner AVG som skyddar mot virus. Men sedan har jag läst nån stans att det inte skyddar mot trojaner, intrång etc. Så vad ska man ha mer för program som skyddar datorn? Brandvägg nåt att säga om det då? :)

Sv: Antivirus japp, men sen då?

Det brukar räcka alldeles utmärkt med windows egen brandvägg om du inte envisas med att klicka på och ta hem en massa onödiga saker som extra toolbars osv.

Sv: Antivirus japp, men sen då?

Jag har AVG och den inbyggda brandväggen i Windows och det har räckt bra för mig. Och AVG har allt fångat en del trojaner också. Bara man inte klickar på alla spamlänkar så brukar man klara sig långt :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
27 913
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar... 2
Svar
27
· Visningar
3 408
Senast: Hazel
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna... 2
Svar
20
· Visningar
2 743
Senast: gulakatten
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 539

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka