Äntligen - snöbengalen hemma

alazzi

Trådstartare
Efter en lång väntan, (redan innan han var född) så är nu vår snöbengal hemma:love: Han var värd att väntas på.
DSCF5154.JPG

DSCF5168.JPG

DSCF5177.JPG

Sv: Äntligen - snöbengalen hemma

Grattis! Vilken sötnos! :love:
Jag har också just hämtat en ny bebis, lika underbart varje gång!

Han är helt bedårande !

Vad sa Herr Katt som redan bor hos er (han får ursäkta, men jag minns inte vad han heter) ?

Söt dotter också förresten !

Fick en bild där båda syns lite. Frosti ligger i transportburen och Kashi tittar på.
DSCF5167.JPG

Han är så gosig:love:Idag har jag inte gjort mycket eftersom Frosti somnade i mitt knä när jag surfade. Inte kunde jag flytta på honom när han sov;)

Förstår att det var tungt för uppfödaren att skiljas ffrån denna fina kille.

Nämen - ett sånt charmtroll! Så bedårande söt att jag smälter! :love:

Den lilla är en riktig tuff en. Han flyttar den stora killen nu, trots att han är så mycket mindre.

Så gjorde vår lill-mise också i början. Men efter ett år verkar lill-misen vika undan för stor-misen. Kanske Kashi behöver fatta vad det är som hänt innan han tar sig ton?

Liknande trådar

Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
11
· Visningar
908
Senast: Emmmmma
·
Övr. Katt För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 288
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka