Äntligen!!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 051
S

svea08_

köpte ett RG fleece täcke idag! har velat ha de jättelänge!! :bump: de e såå fint :love:
hade sån tur att min kompis har sålt sin ponny så jag fick de för 500(!!!!!!billiiigt!!!) å de e inte ens mkt använt! värsta fyndet!! hoppas de passar nu bara! annars får han ha de ändå!! :D haha

Sv: Äntligen!!

nej har tyvvär ingen bild. men de e ett brunt!! så tror jag de e typ crémefärgad kant och guldpasspoal eller nåt :P hihi

rg-kit.jpg

Typ som dethär? ;)

grattis till fyndet, de är jättefina täcken! Tyvärr lite statiska bara... :(

popeye skrev:
rg-kit.jpg

Typ som dethär? ;)

grattis till fyndet, de är jättefina täcken! Tyvärr lite statiska bara... :(

aa tror de är ett lika dant! har inte fått det än. ska få det på träningen på onsdag!! :bump:

Jaaa Lelle ett sånt ere... :banana: :banana:
Äääälskar de... vill inte behöva sälja.. :cry: men ja kan ju inte direkt krympa ner Twilight.. :bump:
Hare så bra!!

Mitt kostade 1750 på hästbiten, men det var nån vipkväll så vi fick 20 % rabatt

Oki synd dom e så dyra, men snygga e dom ju!
köpte ett JW på falsterbo i somras så jag får väl vänta med ett RG ett tag till ;)

hihi asfint ju !! tack så mkt förresten!
du får köpa ett nytt till henne! hur går de där borta på strömsholm å allt? dom e nöjda med fredde iaf hörde jag! kul :D hihi han å choican e ju kompisar nu! :D
hare så bra!!

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 664
Senast: Ajda
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under... 2
Svar
26
· Visningar
8 043
Senast: Calmiche
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån... 2 3
Svar
44
· Visningar
6 368
Senast: Flixon
·
Hästhantering Har två hästar, en fjolla som åker bredare än vanligt (har extrabrett släp) som tidigare fått i princip blackouter i transporten, man...
Svar
7
· Visningar
1 406
Senast: axel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka