Äntligen!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Agapi

Trådstartare
Nu när den envisa förkylningen lagt sig något har jag äntligen fått träffa min lille systerson :) Han är så söt, jag kan knappt slita mig från honom :love: Lite underligt, jag är ju inte direkt den mest barnkära människan, barn är läskiga... Men han fick mig på fall :love:

Kan man vara sötare? ;)

st1.jpg

stis.jpg

Sv: Äntligen!

Men vad är det här, 28 visningar och ingen kommentar? Hur kan man missa en sån här sötnos? ;) :love:

Sv: Äntligen!

han är jättesöt men det är de flesta bebisarna ;)

Tror att du inte får så många svar eftersom många här inte är intresserade av barn, fortfarande för unga.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 911
Senast: Bullen22
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
11 022
R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 820
Senast: julgrisen
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 420
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka