Användbara/roliga appar

Sv: Användbara/roliga appar

Det är en app som för mig är ovärderlig (är som en skogshuggare från norrland med pengar....) den räknar ut utgifterna man har varje månad, säger till om man närmar sig budgeten för t.ex mat. Man får en enkel överblick över vart pengarna har försvunnit DIREKT efter som att den är kopplad till sitt/sina bankkonton. Den varnar när stora en stor summa "försvunnit" från kontot, kan vara bra den dagen det är så pass att man själv inte gjort ett stort uttag.

Den kategoriserar utgifterna själv dessutom och den är :love: :love:
OCH GRATIS!

Låter ju alldeles fantastiskt! Men då innebär det att du har din bank så att säga i telefonen då för att det ska funka? Alltså typ din banks app också?

Låter ju nästan för bra för att vara sant. Finns den för android? Hittar den nämligen inte. :/

Jag gillar TED-talks. Massa små roliga och intressanta prat, perfekt att förströ tiden med när man sitter och väntar nån stans, eller bara för att det är kul.

Sen har jag Dito och play böcker. Det är e-boksappar, finns en hel del jättebilliga böcker.

Har även en rolig träningsapp där man kan välja program med olika längd och fokus på olika muskelgrupper eller konditionsträning. Kul, men används tyvärr alldeles för sällan. :o

Appen heter Tink och finns för nuvarnade bara för iPhone (och är fantastisk) - dock är appen VÄLDIGT ny så den kommer med stor sannolikhet komma till andra OS också :)

Åh men jag vill ha! Appjävel att inte finnas till min Samsung :(

Vad heter träningsappen? Jag är på jakt efter en bra till android :)

Daglig workout. Inte särskilt spännande app i sig, men den har ganska många enkla övningar och jag gillar att man kan blanda och välja kategorier. Som gratisapp är den helt ok, finns säkert roligare, men denna funkar fint.

Appen heter Tink och finns för nuvarnade bara för iPhone (och är fantastisk) - dock är appen VÄLDIGT ny så den kommer med stor sannolikhet komma till andra OS också :)

Misstänkte de.

Hittade bara nån som hette stenkoll som skulle synka och så. Den var ju helt värdelös, jag fattade ingenting! (eller så är det bara jag som är korkad :P)

kl

Har inte läst alla svar!
Jag hittar ofta jättebra appar men oftast har dem så många behörigheter som är helt överflödiga!:(

Jag har dessa appar:
Betapet!!!!:love:
Tyda Beta (ordlista)
Dn.se (tidningen DN)
ColorNote (anteckningsapp)
Android Assistant
Dictionary (Ordbok)
Djurvänligt (en app som visar vilka butiker som är pälsfria osv, även e-numrenas betydelse)
P tracker (mens app:p)
yr.no
Svensk mat (lista över energiinnehåll i mat, använder den dock inte för då blir jag sjuk på riktigt)
Whatsapp

Sen har jag en del tyska appar som dock säkert är helt ointressanta för det flesta!

kl

Llama är en superbra app :D
Den känner av och ändrar inställningarna beroende på var man befinner sig, exempelvis sätter på ljudet och sätter på wifi när man kommer hem.

Week Cal - (iPhonens kalender var asbra innan iOS 7 men suger totalt nu så fick hitta en annan, Week Cal funkar bra!
Truecaller - så man slipper svara på telefonförsäljare
T.camera - så man kan ställa in hur lång tid det ska ta innan telefonen tar en bild
Endomondo - sjukt bra träningsapp
Riktiga Vykort - skicka foton du tagit som vykort

har försökt hitta vad reddit är, både i tråden och i appstore, men lyckas inte :p Vill ni förklara?

men jag hittar den inte alls i appstore :confused:

Skall man lägga till vänner och sånt? Eller följer man folk som twitter/instagram?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer

Hästrelaterat

Tillbaka