App för hotmail

keramin

Trådstartare
Jag har ett bra tag haft en app (android) där jag kan läsa min e-post, den sk officiella outlookappen. Fick ett meddelande om att uppdatera appen och gjorde det med resultatet att den inte uppför sig som jag vill. Den visar inte skräpposten och den är viktig för mig eftersom det ofta kommer svar från sådana instanser som man tidigare inte har haft kontakt med. Alltså, frågan är om någon har tips på en app som funkar för hotmail och där jag kan se alla mappar som jag har i datorn?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 673
Senast: Lhas
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 501
Senast: karl_h
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 161
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp