App för redigering av bilder

Bison

Trådstartare
Sambon ska ta över ansvaret för sociala medier i klubben där han är medlem.
Vilken app är bäst för att göra snygga bilder, tänker för inbjudan till fest, fika osv? Har tillgång till bra bilder men vill kunna göra det lite snyggare än i mobilens egna redigeringsprogram.
Han har en iPhone 😊
 
Sambon ska ta över ansvaret för sociala medier i klubben där han är medlem.
Vilken app är bäst för att göra snygga bilder, tänker för inbjudan till fest, fika osv? Har tillgång till bra bilder men vill kunna göra det lite snyggare än i mobilens egna redigeringsprogram.
Han har en iPhone 😊
Canva har en app, men jag vet inte hur bra den är. Däremot använder jag alltid canvas hemsida om jag ska göra något med bilder, osv. Jag betalar för pro... :)
 
Canva har en app, men jag vet inte hur bra den är. Däremot använder jag alltid canvas hemsida om jag ska göra något med bilder, osv. Jag betalar för pro... :)

Får kolla på den 😊
Han har tillgång till dator men det smidigaste vore att ha en app till telefonen för att slippa föra över bilderna.
Betala är inga problem så länge den är bra.
 
Får kolla på den 😊
Han har tillgång till dator men det smidigaste vore att ha en app till telefonen för att slippa föra över bilderna.
Betala är inga problem så länge den är bra.
Det jag gillar med canva är att man kan få till snygga saker väldigt enkelt och snabbt :) !
 
Jag använder Snapseed och tycker att den är väldigt smidig och bra. Jag gör dock mest bildredigering, inte skapar inbjudningskort eller reklamgrejer.

Han vill kunna lägga text på bilder, ändra konstraster och ljus, förstärka motivet mot bakgrunden osv.
Inte superavancerat men inte så det ser ut som man gjort det i paint på högstadiet 😁
 
Är appen enklare än datorprogramet?
Min erfarenhet av det är att det är avancerat och tar tid att lära sig 😅

Betydligt enklare, skulle jag säga. Men jag använder ju desktopversionen professionellt, så jag är kanske fel person att svara :) Appen har massor med filter, kollagemallar, man kan göra enkel retuschering osv.
 
Är appen enklare än datorprogramet?
Min erfarenhet av det är att det är avancerat och tar tid att lära sig 😅
Jag tycker att de Adobe-program jag har testat är helt förskräckliga.... :nailbiting: Använder InDesign när jag gör inlagan till mina böcker, men jag måste googla instruktioner varje gång jag ska göra det minsta lilla.... :p
 
Är appen enklare än datorprogramet?
Min erfarenhet av det är att det är avancerat och tar tid att lära sig 😅
Appen är betydligt enklare och snabb att lära sig. Jag använder appen till samma som ni och tycker det är plättlätt, och blir ett bra resultat.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
282
Senast: Myrten
·
Relationer Hej! En situation som känns som ett svek för mig men som jag måste få hjälp med att reda ut annars känns det som att vår relation är...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 743
Kropp & Själ Gifar, snurrande bilder, saker som rör sig i en bild osv. Jag vet faktiskt inte vad det kallas men jag tänker att alla som har sociala...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
2 238
Relationer Lite lätt udda titel men jag skall försöka reda ut vad jag menar. Trots att många av mina kollegor tycker att man inte kan bygga...
2
Svar
21
· Visningar
2 109
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dammigt
  • Vi som har det lite knapert - Ät snart
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp