App för inspelning av samtal?

Mia_R

Trådstartare
Jag behöver en app för inspelning av samtal, vet ni någon bra? Jag har iPhone 8 eller någon annan skit genom jobbet och vill kunna spela in ett vanligt samtal IRL, dvs inte ett telefonsamtal.

Finns det? :confused:

Vid spelar in en hel del samtal genom den utbildning jag läser. Jag använder alltid Röstmemon då jag spelar in samtal. Den finns förinstallerad på IPhones. Men se till att ha telefonen på flygplansläge för annars avbryts inspelningen om det ringer 😉

Hm, då måste jag aktivera Siri? Jag är allergisk mot Siri ... :(

Nej, verkar som det kan fungera utan Siri. :)

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
343
Senast: Raderad medlem 149524
·
Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som... 2
Svar
33
· Visningar
2 813
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
1 133
Senast: elendril
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka