App med schema

keramin

Trådstartare
Jag behöver tips på en bra app där man kan lägga in ett skolschema. Vi använder inte något digitalt schema så man måste alltså lägga in allt manuellt. Helst ska det vara på svenska eftersom jag jobbar med människor som ibland har svårt för språk. Naturligtvis kan man använda den vanliga kalendern men jag är lite nyfiken på vad som finns på marknaden (helst gratis).

Hela mitt liv finns i business calendar free! Lägger man lite tid på att anpassa den har gratisversionen ALLT!

Jag färgkodar tex allt, vill kunna lägga avancerade scheman och framförallt så ska hela månaden ses direkt utan att klicka in för annat än specifik tid. Klart första appen jag installerar med ny mobil!

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 247
Senast: Squie
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 124
Senast: ildiko
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
717
Senast: Jeps
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka