App till matinköp

the_connemara

Trådstartare
Vad använder ni? Vad är bra/dåligt?

Gillade vårt lokala coops app men.handlar numera typ bara på Ica o hemköp. Gillar inte alls deras appar, icas är seg och har massa buggar.

Hade gärna velat enkelt lägga in butikens erbjudanden ju :(

ColorNote. Anteckningsapp där man kan välja antingen vanligt linjerat "papper" eller lista. Listan går lätt att flytta om i efter man lagt in sina varor och när den är sparad och man handlar kan man stryka efter hand so man plockat på sig sina artiklar.

ColorNote. Anteckningsapp där man kan välja antingen vanligt linjerat "papper" eller lista. Listan går lätt att flytta om i efter man lagt in sina varor och när den är sparad och man handlar kan man stryka efter hand so man plockat på sig sina artiklar.

Den använder jag redan, bästa som finns!!! Så den är plan B :p Saknar coops app o den funkar ju såklart även för andra affärer men inte om man vill ha respektive affärs erbjudanden :D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Efter rekommendationer från några nära bekanta som hyllar Vinted bestämde jag mig, då jag litar på dessa bekanta, för att prova. Det var... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 651
Senast: nyttnick
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 648
Senast: Takire
·
Hundhälsa En dum fråga...kan tyckas. Men behöver en rottweiler täcke på sig på vintern och vid regn? Jag har en husky som hellre skulle dö än att...
Svar
15
· Visningar
973
Senast: Sonic76
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka