Appaloosa Golden Star

Sv: Appaloosa Golden Star

Den är väldigt vid, 37 är x-vid på Prestige. Ligger bäst på svängda eller överbyggda häster.

Sv: Appaloosa Golden Star

Jag har en prestige 37 hemma i stallet(inte min utan inhysingens) och den är inte så ofantligt bred som alla säger och läser man på olika sidor på internet så skriver dom kring 97 grader =)) så ibland vet man inte vad man ska tro....denna ligger då på över 100 grader..Har nämligen provat den på min häst och han ligger på 105-107 grader om jag nu mätt rätt...vill säga....

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 277
Senast: MiniLi
·
Utrustning Erfarenheter av Piuma Feather Light upphöjande pad från Acavallo? Gör den någon skillnad? Bra stötdämpning och bra luftflödessystem...
Svar
0
· Visningar
239
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 470
Senast: Anna-KarinO
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 674
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka