Applaws torrfoder?

Sv: Applaws torrfoder?

Wow, ser utmärkt ut för att vara torrfoder. Jag kanske skall själv fundera på det.
Tack för tipset.
 
Sv: Applaws torrfoder?

Men det finns ju bra torrfoder i Sverige?? Jag brukar i alla fall väga in miljöaspekten också och jag tror inte miljön mår så bra av den frakten!!
 
Sv: Applaws torrfoder?

Det finns inga så här bra foder i Sverige. Dessutom, hur många av fodren som finns här tror du tillverkas i Sverige?
 
Sv: Applaws torrfoder?

Wow, ser utmärkt ut för att vara torrfoder. Jag kanske skall själv fundera på det.
Tack för tipset.

Ja, det ser jättebra ut! För bra? Bra pris är det också tycker jag, beställer man fraktfritt så är det mycket billigare än t.ex RC.
 
Sv: Applaws torrfoder?

Jag har inte full koll på alla torrfoder. Jag ville bara att du skulle tänka på miljöaspekten också! :) Inget illa menat! Finns inget tillräckligt bra så visst, det är ju ett bra pris också!
 
Sv: Applaws torrfoder?

Tanken är god, men även dom andra fodren fraktas hit till Sverige. Så även sanden. Så på så vis är man en riktig miljöbov som kattägare. Samtidigt så får man kanske dra det ett strå längre, om fler köper av detta foder så kan man få handlarna här i landet att köpa in dom också. Då slipper dom åka själva från utomlands.
Men sen får jag väl erkänna att jag inte sätter mina katters hälsa på spel pga att spara lite på miljön. Torrfodren som finns här är allt från usla till medelbra. Är detta ovan som det står så är det exeptionellt jämfört med vårt utbud här, och då är hälsovinsten stor.
 

Liknande trådar

C
Övr. Katt Ibland blir man lite orolig över den kunskap som finns gällande foder till sin katt.. Jag har skrivit en liten artikel som jag tänker...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
10 047
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Engelsk grammatik
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Valp 2024
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp