April open film!

• Western
  • Trådstartare Trådstartare Stolpskottet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 980
S

Stolpskottet

Jag har gjort en film med lite bilder å filmer från April Open, kanske inte den bästa kvaliten på vaker fotona eller filmerna. Men ändå :o:D

Ghamaal

Sv: April open film!

Hej tack de var en kul film. jag var där på lördagen. men nu vet jag ju vem Erik är. Vit arab+ blå skjorta ? Är det rätt månne tro.Då har jag ju sett dig tävla många gånger.:banana:

Hej tack de var en kul film. jag var där på lördagen. men nu vet jag ju vem Erik är. Vit arab+ blå skjorta ? Är det rätt månne tro.Då har jag ju sett dig tävla många gånger.:banana:

yes, helt riktigt.
TS: kul film.
/E

jag&stolpskottet var där alla dagar :bow: UNDERBART :p
så härligt med alla vackra pållar med matchande utrustning^^ å inte TALA om vackra ritter :D

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 806
Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 305
Senast: Iamia
·
Gravid - 1år Någon som gjort det eller funderar på det? 😊 Vore superkul att se bilder och/eller höra era tankar och idéer kring det. En av mina...
Svar
18
· Visningar
1 130
Hästvård Man upphör ju aldrig att förvånas men vi måste också komma ihåg att det är handen som håller tygeln/tömmen som avgör hur bekväm hästen...
Svar
13
· Visningar
386
Senast: Corax
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka