Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..
.. eller finns det? Dessa plastbitar är ett otyg i sig tycker jag, men de är ju faktiskt användbara ibland.. Tycker dock de vita är så fruktansvärt fula - bruna/gröna eller svarta ger åtminstone ett lite mer dämpat intryck. Någon som vet?
Sv: Apropå vita plaststolp - varför finns det inte bruna..
Det kanske vore idé att kontakta tillverkna av dessa stolpar med så att man kan få nya färger. Grönt och brunt är ju rätt så jordnära färger och borde väl vara väl lämpade stolp/stängselfärger som smälter in i miljön.
Hästmänniskan
Hej!
Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);)
Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
Hundavel & Ras
Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår...
Trädgård & Växter Hennes syskon blev också lite slappa och topparna vissnade på några men dom står på friland och har börjat skjuta nya skott från roten...
Ekonomi & Juridik Nu sålde jag iväg till en som ville ha båda och hämta dem. Får se om det blir sura miner från den första men ja då är det ju så.
2018...