Är den försvunna hunden hittad?

KungTulle

Trådstartare
Tråden om pinchern som blev skrämd av fyrverkerier verkar vara borta? Är hunden hittad undrar jag?

/KT

Sv: Är den försvunna hunden hittad?

Du hittar den tråden på sidan 2. ;) Den heter "AKUT! Försvunnen i Getinge."

Men men? Jag letade ju runt som en idiot på de 4 första sidorna???

Kolla in forumsidioten:

idiot%20test.gif

devilhead-idiot.jpg

( Jag sitter här och skäms...)

/KT

Vad gullig du är!:D

Nej tyvärr så är inte tösa biten hittad..

Känns ganska hopplöst just nu faktiskt..
Blodhundarna borde ju ha hittat resterna efter henne om hon nu blivit uppäten av något vilt djur, och om någon stulit henne, borde ju någon i omgivningen ha reagerat vid detta laget..
Hon är en lite knepig vovve, tycker inte om alla och ibland lite reserverad av sig..
Hoppas hon lägger till med sin dåliga sida och börjar göra inne och yla i fönstrena så kanske hon inte är så rolig längre. :devil:
Skämt åsido, vi vill ha tillbaka vår strumpa!
(Ja strumpa, det har hon blivit kallas av mig bara för hon har förkärlek att tugga sönder tåpartiet på mina jobb strumpor.. *urk*)
Min Pälskling. .. :love::cry:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 222
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 619
Senast: ufot
·
Övr. Hund Tittar på ny bil - en xc40 men har svårt att hitta bur till hundarna. Någon som har en och vad har ni då för bur? Behöver en dubbelbur... 2
Svar
20
· Visningar
1 104
Senast: Piaff
·
Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
757
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka