Är den inte söt?

Nikita4evR

Trådstartare
Mitt nya husdjur.. eller inte :angel:
Hitta den utanför dörren :p o var tvungen o ta ett kort
DSC01711.jpg

Senast ändrad:
Sv: Är den inte söt?

*ryser*

Usch, hade inte vågat gå ut knappt, har grod och padd fobi....:crazy: höll på att trilla av stolen när jag såg bilden!:D

Aaaaww! :love: :angel:
Undrar precis som LaMaya, har du kollat om det är en prins?

Kanske var dröm prinsen :love:

Lozzan: nej nån kyss fick den inte :p

Senast ändrad:

Spindlar har fristad hos mig, om de inte bygger ut för mycke så klart..;) då får man ansa litta!

Ormar är inte heller så farligt, bättre än grodor, för de är bara hemska!;)

tog upp den och tittade på den, rätt som det är så kissar den på min mage (och jag kan lova, det va inte lite kiss heller, minst en liter) :crazy:

Söööt! Jag hittade en sån fast mindre i förrgår, eller nej min hund hittade den, hon blev helt förskräckt när den hoppade iväg. :D

Liknande trådar

Övr. Djur Stör mig på jordbruksverkets förslag på nya kravmått för djur. Går de igenom kommer det innebära slutet för småskalig djurhållning. 11 12 13
Svar
248
· Visningar
11 162
Senast: Efwa
·
Tjatter Om vi låtsas att man kunde ha vilket djur som helst som husdjur, vilt som tamt, vilket skulle ni ha? Varför? Jag skulle ha röd panda... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
3 670
Senast: Myrten
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
690
Senast: Blyger
·
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 330
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka