Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En sådan hade vi boende i ett par sneakes för några år sedan. Det var pappas fiskeskor (d.v.s. badskor ) och stod därför lutade mot ena uthusväggen när de inte användes. Paddan tyckte antagligen att de luktade gott eller något och bosatte sig helt sonika där i... Tills vår labrador (då valp) fick för sig att "aaaah! sko! leksak!" och tog skon och tja... Lekte med den. En väldigt vild lek. Det blev antagligen för mycket för paddstackaren (vem vill lägga sig till ro i sin säng och vakna upp i en berg-och-dal-bana?) så han flyttade sedan.
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...