Är den något att ha? (kamera)

cambello

Trådstartare
Är inget proffs utan vill ha en kamera att ta lite bra bilder med. Mest tänkt att använda till barnen, träningar med hästen och lite annat.
Vill ju kunna ta bra kort när hästen är i rörelse tex.

Har kikat på en Nikon L100, någon som vet hur den är el någon annan bra i den prisklassen. (runt 3000kr)

Sv: Är den något att ha? (kamera)

Jag tycker mycket om fotografering, men än så länge på amatörnivå. Jah köpte en L100 för två veckor sedan, och är mycket glad över den kameran! Jämförde över 100 recensioner på internet innanoch L100 gick segrande ur striden där även bl.a. Fujifilm Finpix var delaktig.

Kameran är superbra på nära håll, har en bra zoom och fångar rörelser snyggt och fint. Dessutom verkar den funka bra i svagare ljus. Har även sportserietagning - kul, tycker jag!
Verkar vara en kamera som man smidigt kommer igång med, men har också mer avancerade inställningar när tiden är mogen.

Jag är massa nöjd! :love:

Sv: Är den något att ha? (kamera)

Vad kul att höra att det finns någon som har en sån och är nöjd :)
Beställde en sån igår och hoppas att den kommer i veckan så man kan komma igång och öva. :bump:
Är ju oxå bara en amatör men tycker att det är kul med kort.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Hej! Skakade liv i det här gamla användarnamnet eftersom jag tycker frågan är något känslig och vill inte använda mitt vanliga. Jag... 2
Svar
24
· Visningar
1 988
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 500
Senast: Capybara
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 266
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka