Är denna klippmaskin något att ha?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare blondi3958
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 2 662
Den för 545kr på Börjes har jag och den fungerade över förväntan på min björn! Klippte snabbt och bra, den kan jag varmt rekomendera.

Jag köpte den från hööks och har klippt hela min häst merd den, tog lite lång tid men tog jättebra!!
Sen å andra sidan kan man ju inte garantera att den håller mer än två treggr, fast då har du redan tjänat in vad det kostar att låna..

Finns det ingen snäll hästmänniska med klippmaskin i din närhet? Själv har jag investerat i en Oster Stewart(tror jag den heter) ifrån Bole, Tar du din häst till Göteborg så hjälper jag dig gärna!

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
661
Senast: Honey07
·
Utrustning Jag har tidigare om åren tagit in hästarna dagtid pga alla hemska bromsar som jagat dem men även så de fått vila lite från solen och...
Svar
17
· Visningar
946
Senast: Fiorano
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
942
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 009
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka